31 Ağustos 2010 Salı

MALESEF HAYAT ÇOK KISA


Geçtiğimiz hafta haberi aldığımdan beri yaşadığım şok ve üzüntü sebebiyle biraz uzak durdum pastalarımı yayınlamaktan ,basında takip etmişsinizdir bursalı diş hekimi ve eşi hollandada geçirdikleri vahim kaza sonucu hayatlarını kaybettiler Hakan bey bizimde diş hekimimizdi hekimden öte doktor hasta ilişkisi kurmazdı dost olurdu abi olurdu oğlumun uzun süreli diş problemlerini dişçi korkusu olmadan atlatmasını sağlamıştı ama hayatın gerçeği ölüm onları çok erken ve acı bir şekilde yakaladı Allahtan HAKAN ve NURAY Özdündar çiftine rahmet kazadan yaralı kurtulan kızları ECE ye sonsuz sabırlar diliyorum.

3 yorum:

pelince dedi ki...

Dilekcim haberi dinlememiştim.. Başınız sağolsun :( Allah ailesine sabır versin .. çok zor ..

boncuk mutfakta dedi ki...

Başınız sağolsun canım.Allah geride kalanlara sabır versin.

ZUHAL dedi ki...

Başın sağolsun Dilekcim.İnsanın tanıdığı birisini kaybetmesi çok inanılmaz.O insanların bu kadar genç yaşta ölmesi kabul edilemez bir durum değilmi.Mukedderat işte.Her şey boşmuş gibi geliyor.Allah rahmet eylesin.Kalan yavruyada Allah acil şifalar versin inşallah.Yaşaması için de güç versin.Bir evladın annesiz ve babasız kalması çok zor.İnan üzüntüne katılıyorum ve senin neler hissettiğini çok iyi anlıyorum.