13 Aralık 2010 Pazartesi

DERYAYLA NEFİS LEZZETLER HOŞ SOHBETLER


tavuklu mantarlı kiş

patates salatası


hurmalı toplar,metrolu tatlı



milföy halkaları




iran poğçası





muzlu rulo pasta






Deryanın el emeği peçetelikler







GÖNÜL arkadaşımda şeker hamurundan çok güzel çalışmalar yapıyor bizlere ogün için çok güzel kurabiyeler hazırlamış ellerine emeğine sağlık gönülcüm.








Blog arkadaşım sevgili DERYA cumartesi günü için evine davet ettiğinde büyük mutlulukla kabul ettim, Deryacım çok iyi bir evsahibesi olarak bizleri harika bir şekilde ağırladı güler yüzü hoş sohbeti sıcacık yüreği ve nefis lezzetlerle donattığı sofrası ve diğer blog arkadaşlarımla olan sıcak ve içten muhabbet günümüzü unutulmaz kıldı.ANNEMİNELİ ,GÖNÜLÜNCELEZZETLER,DİLEKKMUTFAKTA,DERYAYLA VE BEN bu toplantının tekrarını dileyerek ayrıldık ,resimlerini yayınladığım harika lezzetlerin tariflerini deryanın bloğunda bulabilirsiniz.

8 yorum:

Gülcan dedi ki...

ÇOK GÜZEL BENDE GELŞEMEDİĞİM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM.İNŞALLAH BAŞKA SEFERE SEVGİLER.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Dilekçiğim; duygularımız karşılıklı...tekrar görüşmek dilegiyle, sevgimle öptüm....

egeli dedi ki...

ne güzel bir buluşma,mamalarda nefis deryacımın ellerine sağlık,inşallah bir gün tanışma fırsatımız olur

Unknown dedi ki...

Canımmm ne iyi ettinizde geldiniz ha
rika bir gündü gerçekten ayağınıza sağlık.en kısa zamanda tekrar görüş
mek dileğiyle kocaman öpüyorum.

Dilek Mutfakta dedi ki...

birlikte olmak çok güzeldi adaşım,gelecek toplantıyı sabırsızlıkla bekliyorum,sevgiler...

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili dilek gördüm derya ablada masanızı toplantınızı.süper geçmiş maşallah.güzel bir gün olmuş birtanecik derya ablacığımda.
sevgiler bırakıyorum arkadaşım...

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili dilek gördüm derya ablada masanızı toplantınızı.süper geçmiş maşallah.güzel bir gün olmuş birtanecik derya ablacığımda.
sevgiler bırakıyorum arkadaşım...

Gönülünce dedi ki...

Bende büyük zevk aldım beraber olmakdan...Konuşacak ortak o kadar çok konumuz vardı...Zaman yetmedi bile bir sonraki buluşmada devam etmeyi diliyorum...Küçük prensesinide öpüyorum...

Sevgiler...