31 Aralık 2010 Cuma

MUTLU YILLAR


MUTLU YILLAR DİLİYORUM HEPİNİZE

Yaklaşık 10 gündür oldukça yoğun çalışma içersindeydim Bursanın önde gelen kuruluşlarından Harput grupun LİMON catering kanadı için hazırladığım yılbaşı paketlerinde Limon logolu kurabiyelere tasarımı MUTLU DÜKKANA ait olan iyi dilekler kurabiyeleri eşlik etti hazırladığım kurabiyeler KAHVE DÜNYASI'nın eşsiz lezzetteki çikolatalarının üzerine yerleştirilip paketlendi paket aşamasınında bana ait olduğu 2500 kurabiye hazırladım,bu çalışmaya daha sonra yayınlıyacağım başka bir firmanın yılbaşı paketleri ,pastalar ve ufak kurabiye guruplarıda eklenince bir hayli yoğun günler geceler yaşadım bana destek olan herkese eşime ,yeğenlerime,ablama en çokta onlara ayırmam gereken zamandan fedakarlık ettikleri için oğluma ve kızıma teşekkür etmek istiyorum .















2 yorum:

Unknown dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

mutlu seneler.başarılarının daim olması dileğiyle sevgiler.