27 Ocak 2012 Cuma

MAMA SANDALYESİ OLANLAR BİR RİCAMIZ VAARRRRR........

SEVGİLİ BLOGGER ARKADAŞLARIM VE TAKİPÇİLERİM ÖZELLİKLEDE BURSADA YAŞIYANLARDAN BİR RİCAMIZ VAR HATIRLARSINIZ GEÇTİĞİMİZ AY İÇİNDE AYTENBOZKAYA SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİNİ ZİYARET ETMİŞTİK  HASTANEDE  KÜÇÜK HASTALAR İÇİN ACİLEN MAMA SANDALYESİNE İHTİYAÇ VAR  YENİ OLMASI GEREKMİYOR ÇOCUKLARINIZ BÜYÜMÜŞ VE MAMA SANDALYENİZİ ARTIK KULLANMIYORSANIZ HASTANEYE GÖTÜREBİLİR YADA BİZLERLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ   .....BLOGGER ARKADAŞLARIM SİZLERDE SAYFANIZDA DUYURURSANIZ  EMİNİM DAHA ÇOK KİŞİYE ULAŞABİLİRİZ   HAYDİ İŞ BAŞINA...

5 yorum:

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Bu paylaşım için teşekkürler. Hemen face gruplarımda yayınladım. Umarım faydası olur..

Ada Deniz dedi ki...

bloğumda paylaşıyorum ben de....

SihirliParmaklarr(Emel) dedi ki...

Bende blogumda paylastım..İnşallah başarılı oluruz canım.Sevgiler..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Facebook geubumda yayınladım canımmmmmmm...

Sevgiler,
Evren

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

sağol cnm bende çiğdemle görüştüm bu konuda ona yardımcı olucam cnm paylaşımın için teşekkürler