24 Haziran 2008 Salı

ÇİFTE DOĞUM GÜNÜ











Abimin oğlu 20 Haziran benim kızım 21 Haziran doğumlu tabiki böyle olunca ikisini bir arada kutluyoruz.ERKİN 8. yaş gününde süngerbob ve petricli pasta yapmamı istedi seve seve hazırladım ERKİNİM doğum günün kutlu olsun tüm istediklerin gerçekleşsin seni çok çok çok seviyoruz .



İNCİSU bütün ailenin bebeği kızım canım prensesim 2. yaş günün ,tüm mutulukları yaşayabilecek kadar uzun ömürlü olursun inşallah seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz.Kızım henüz seçme şansına sahip olmadığı için benim seçtiğim figürler oldu ona iki pasta hazırladım çok mutlu ve şaşkındı.

4 yorum:

egeli dedi ki...

CANIIIIM,YEĞENİNİN VE KIZININ DOĞUM GÜNLERİNİ KUTLUYORUM ,ALLAH UZUN VE SAĞLIKLI ÖMÜRLER VERSİN İNŞALLAH....AYRICA SENİDE KUTLUYORUM ,BU SICAKLARDA PASTA YAPMAK HİÇ DE KOLAY DEĞİL,ELLERİNE SAĞLIK CANIM ARKADAŞIM....SEVGİLER

pelince dedi ki...

Kızının ve yeğeninin doğum günü kutlu olsun..Çok şanslılar çok...

Emeğine sağlık...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hem kızının hem de yeğenine bir öür boyu mutluluklar dilerim. Pasalar da şahane!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

Pastalariniz bir harika .Dogum günleri kutlu olsun . En cok iki yazan pasta hosuma gitti ,ama pastayi koymak icin kulandigniz dört köse pasta altligi diyeyim (kusura bakmayin ismini bilmiyorum )nerden aldiniz ??? Cok aradim ama bulamadim . sevgiyle kalin