4 Ocak 2016 Pazartesi

Kremali kurabiye

Kremalı kurabiyelerimi
125gr oda ısısında tereyağ
Yarım çay bardaği sıvı yağ
1 yumurta
1su bardağı pudra şekeri
Zencefil
Tarcin
3 su bardağı un kullanarak hazirladim
İki katlı kurabiyelerin alt kisma gelenleri duz ust kısmi kapaticak olanlarida ortalarini  ufak kalipla cikararak pişirdim ben oldukca kızarmış lezzetini daha cok sevdiğimden uzun sureli pisirdim sizler cok kitir sevmezseniz daha beyaz haldeyken firindan alabilirsiniz
Erimis cikolatayla cirpilmis sivi kremayi birlestirip çırparak elde ettigim cikolatali kremayla susleyerek nefis kurabiyelerimi tamamlamis oldum ..baktimki 1yıl once actiğim You Tube kanalima yeni bir video eklememisim kremalarken cektigim videouyda you tube kanalima yukledim merak edenler 👉👉👉düşleriminincisi profilini aratarak videoya ulasabilirler ...
Böyle kanallı videolu falan havalı oldu çaktirmayın 😉😉😉

Hiç yorum yok: