20 Aralık 2012 Perşembe

TÜM DOSTLARIMI BEKLİYORUM


9 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

Dilekcim hayırlı uğurlu olsun canım orada olmayı çok isterim. Çok zevkli, keyifli bir yer olduğunu düşünüyorum. Yolunuz açık, kısmetiniz, müşteriniz bol olsun.

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun Rabbim
hayırlı müşteriler ve kazanç nasip etsin.Ahhh tamda tek çalıştığım güne denk geliyor oysa çokkk ister
dim gelmeyi neyse sonra gelicem artık öpüyorum...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Kolay gelsin canım...

Sevgiler
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun dilekciğim.
ne mutlu sana..
düşlerin inci taneleri ile bezendi :))

yolun açık, bereketin bin olsun.
sevgiler

çatlakkafe dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun

Ferkay dedi ki...

Hayırlı olsun canım benim...

AsOrTiK dedi ki...

canım benim, hayırlı olsun. en kısa zamanda ziyaretine geleceğim:)
sevgiler

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Hayırlı olsuuuuunn yolum bursaya düştüğünde mutlaka uğrayacağııııımmmm

esraninpastalari dedi ki...

BUGÜN HALAMA GİDERKEN GÖRDÜM KÜÇÜK ÇİFTLİĞİ..BEN DE EVDE BUTİK PASTA VE KURABİYE YAPTIĞIM İÇİN HEMEN DİKKATİMİ ÇEKTİ..ÖNÜNDE DURDURDUM ARABAYI PASTALARINA BAKTIM...ÇOK GÜZELLER :) HATTA EŞİNİZE KENDİ KARTIMI VERDİM,O DA SİZİNKİNİ VERDİ..TANIŞTIĞIMIZA MEMNUN OLDUM..BEN ESRA :) HAYIRLI UĞURLU OLSUN..