27 Ekim 2014 Pazartesi

BLOGGER OLMA AYRICALIĞI

Blogger olma ayricaligim basliyali 6 yil oldu farkindayim ki son zamanlarda sosyal medya hesaplarina artan ilgi sebebiyle bende blogumu çok ihmal ettim .Gecen hafta Bursa da sevgili BALKÖPÜĞÜ nun düzenlediği Balkopugubursada etkinliğinde  nasil blog yazilir daha çok okunabilmenin tuyolari vs gibi değerli bilgilerin konusulmasiyla aslında blogumun çok daha kalici ve önemli olduğunun farkina vardim.Vakit ayirma gibi bahaneler beni zorlasada bundan sonra çok daha düzenli post yayinlama niyetindeyim.
Sanirim katilimci sayisi en yuksek blogger toplantisiydi, çok güzel hazirliklar yapilmis detaylar düşünülmüş hediyeler hazirlanmis harika bir etkinlik ortami olusturulmustu emeği gecen herkese tesekkur etmek istiyorum .
Bu etkinliğin en güzel taraflarından biride İstanbul dan gelen çok severek takip ettiğim Mutfak ve tatlar bloğunun sahibi Selma hanimla bizzat tanisip sohbet etmek oldu her zaman bekliyor sevgilerimi iletiyorum kendisine .
Eli kolu dolu ayrilmak tabiri tamda bize uygun bir tabirdir o gün bizim sevgili Pakmayamiz ooo lezzete pak dedi ve ana sponsoruydu etkinliğin ve diğer tüm firmalar çok güzel hediyeleriyle bizleri mutlu ettiler çok çok çok teşekkürler her birine.Bizler birçok Bursali blogger olmasına çok sevindik kendi adima şöyle!ek isterim ki daha çok yemek bloggere pasta bloggere olsun istiyorum.Yeni etkinliklerde dahada kalabalik olmak dileğiyle ..

Hiç yorum yok: