5 Mayıs 2008 Pazartesi

BAHAR GELDİ


Küçük bir teşekkür hediyesi olarak yaptım bu pastayı ama sormayın başına neler geldi ve yerine ulaşamadı ama vazgeçmek yok en kısa zamanda yenisi yapılıcak.Emin olduğum tariflerden biri bu pandispanya çok yumuşak oluyor genelde tüm pastalarımda kullanıyorum.
4 yumurta
10 yemek kaşığı toz şeker
1 su bardağı çiçek yağ
1 paket kabartmatozu
1 paket buğday nişastası . Çok kısa sürede pişen bir hamur fazla fırında tutmamak gerekiyor ozaman daha yumuşak oluyor.Pastanın ara kreması olarak vanilyalı pasta kreması kullandım 2 ara katı oldğu için bir katına çilek diğer katına damla çukulata koydum ve şeker hamuruyla süsledim.

3 yorum:

egeli dedi ki...

OH OH OH DÖKTÜRMÜŞSÜN ARKADAŞIM DAHA BİRİNİ GÖRMEDEN ,BİR BAKMIŞIM BİR TARİF DAHA ,ELLERİNE SAĞLIK HEM BÖREĞİN HEM PASTA HARİKA.....SEVGİLER

Unknown dedi ki...

canım çok sağol bu ara kaptırdım gidiyorum birazda beğenildimi deymeyin keyfime çok teşekkür ederim-sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık pasta çok güzel görünüyo bu şeker hamuruyla bir ben kaldım heralda tanışmayan en yakın zamanda bende denicem sevgiler ben de beklerim sizleri