13 Şubat 2009 Cuma

SÖZ PASTASI




Sözlenicek olan genç çifte mutluluklar diliyorum.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım muhteşem olmuş renklere bayıldım ellerine emeğine sağlık kocaman öptüm...

Unknown dedi ki...

deryacım çok teşekkürederim sevgiler canım

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım enfes bir pasta olmuş..Çook şık ve çok çok kibar..Ellerine sağlık,
Öpüyorum çok...

egeli dedi ki...

DİLEKCİMMM...MUHTEŞEM OLMUŞŞŞŞ....BAYILDIM ,BRAVO CANIM,ELİNE SAĞLIK....

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Güzel bir söz pastası olmuş.

Sevgiler...

pelince dedi ki...

Dilekcim pasta ne kadar zarif ve şık olmuş,ellerine sağlık...

Sevgililer günün kutlu olsun...

SMİLENA dedi ki...

arkadaşım benim yine harikalar yaratmışsın...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Pasta şahane canım, çok şık çok kibar ve sade :)))Ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

eviminnuru dedi ki...

nefiss gözüküyo vallahi böyle bir pasta yenmeye bile kıyılmaz

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Canım ne kadar şık bir pasta dizayn etmişsin,kendin gibi zarif ve zevkli. Eline sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM..
BİZDE ÇİFTLERE MUTLULUK DİLERİZ.
SEVGİLER nUnU

boncuk mutfakta dedi ki...

Çok şık duruyor tebrikler ben Facebooktan Gonca

Pelin dedi ki...

Çok zarif bir pasta olmuş.Ellerine sağlık.
Sevgiler

zarpandit dedi ki...

ya bu cok şık olmus..az cafcaflı olsun diorum bazen kendime pasta yaparken az en guzelidir :)


gercekten bu yaptıgın pasta acayip guzel gorunuyor..söz yapacak çift cok sanslı :) düğün pastasınıda sen yapta bizim gozlerimiz yine şenlensin :)

SMİLENA dedi ki...

arkadaşım harika şeyler bunlar.süper .ellerine sağlık...
nasıl yapıyorsun aklım almıyor...

Adsız dedi ki...

sitenizi tesadüfen buldum ve tariflerinize tek tek baktım.keyifle dolaştım.hepsi birbirinden güzel olmuş.emeğinize sağlık...
sevgiyle kalın,

www.meltemmutfakta.com