15 Eylül 2009 Salı

BLOGGER SORUNU

Sevgili arkadaşlarım ve blog takipçileri nedenini bilmediğim bir şekilde bloğuma ve diğer blogspot adreslerine ulaşamıyorum birçok yerde bazı kişilerdede aynı sorunun olduğunu okuyor fakat çözümlerini göremiyorum sanırım bursa genelinde bu sorun mevcut başka başka bilgisayarlardanda denememe rağmen ulaşamıyorum bu yüzden hiç birinizin bloğunu ziyaret edemiyor yorum yazamıyorum bu yazıyıda kutunnel yoluyla yazabiliyorum dileğim en kısa sürede sorunun çözülmesi hazır yazıyı ekleyebilmişken TÜM İSLAM ALEMİNİN MÜBAREK KADİR GECESİNİ KUTLUYOR HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLİYORUM .

2 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Bende aynı sorundan muzdaripim.iki gündür sorun yaşıyorum ya açılmıyor yada çok geç açılıyor.Açılsa bile yorum sayfası zor görüntüleniyor.

SMİLENA dedi ki...

bende de var.geçer inşallah.
hayırlı kandiller dilerim.herşey gönlünce olsun...